Online Bestellen

Online bestellen bij Deco Tekst kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Voeg producten toe aan winkelwagen
Als eerste dient u de producten uit te kiezen die u wilt bestellen. Bij alle producten staat een
winkelwagentje afgebeeld met de tekst "Toevoegen". Door hier op te klikken wordt het product
toegevoegd aan uw online winkelwagen. Als u na het toevoegen van een product nog meer wilt
bekijken of toevoegen klikt u op de knop "Verder winkelen".

Winkelwagen

Tijdens het bekijken van andere pagina's blijft de inhoud van uw winkelwagen behouden. U kunt
altijd naar de winkelwagen gaan door rechtsboven bij het winkelwagentje op "Bekijk mandje" te
klikken. In de winkelwagen kunt u eventueel nog aantallen wijzigen of producten verwijderen. U kunt
een product verwijderen door in de juiste rij op verwijder te klikken. Na een wijziging klikt u op
update om de inhoud van uw winkelwagen aan te passen. Wilt u de inhoud van de winkelwagen
bestellen? Druk dan op de knop "Afrekenen".

Stap 1) Uw persoonlijke gegevens

Vul  uw persoonlijke gegevens in.

Stap 2) Factuurinformatie en verzendinformatie

Indien het factuuradres en afleveradres gelijk zijn hoeft u niets te doen en klikt u op "Verder". Mocht
het factuuradres afwijken van het leveradres dan kunt u een nieuw adres toevoegen door op
"Nieuwe toevoegen Verzend adres" te klikken.

Stap 3) Verzendmethode

Hier kunt u en keuze maken op welke wijze de Deco Tekst verstuurd moet worden.

Stap 4): Bevestigen

Op deze pagina ziet u een overzicht van alle gegevens van uw bestelling. Controleer of alle
gegevens juist zijn. U kunt eventueel nog een bericht toevoegen aan uw bestelling. Met behulp van
het vinkje dient u aan te geven akkoord te gaan met onze leveringsvoorwaarden. Als u uw bestelling
definitief wilt plaatsen klikt u op "Bevestig bestelling".

Stap 5) Betaalmethode

U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure van onze
shop.

1. iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw
vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan
te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

2. Bancontact / Mister Cash

Deco Tekst ondersteunt Bancontact / Mister cash. De online betaalmethode voor onze bezoekers uit
BelgiŽ welke bij een van de volgende banken zijn aangesloten: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC,
AXA bank of VDK Spaarbank.

3. Giropay

Voor onze Duitse gasten is tevens Giropay mogelijk. Giropay toont veel overeenkomsten met het
Nederlandse iDeal en is mogelijk bij de meeste Duitse banken waaronder Sparkasse en Postbank.

4. Bankoverschrijving

Heeft u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor iDEAL of PayPal, dan kunt u ook via een
bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van
Deco Tekst, onder vermelding van het ordernummer.
Zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven wordt u order in behandeling genomen.

Nadat u een betaalmethode heeft geselecteerd klikt u op "Volgende".

terug naar klantenservice

Orderbevestiging

Na het plaatsen van uw bestelling via de website ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wij raden u
aan om deze e-mail te bewaren zodat u bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand heeft.

Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u een verzendmelding per e-mail.

terug naar klantenservice

Wijzigen / annuleren

Indien u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren dient u zo spoedig mogelijk contact met ons op te
nemen. Klik hier om naar de contactgegevens te gaan.

terug naar klantenservice



7 dagen tevredenheidsgarantie

Heeft u zich vergist of bent u niet geheel tevreden met uw aankoop? U kunt uw aankoop binnen 7
werkdagen met opgaaf van reden retour sturen. LET OP!!! Dit geldt niet voor in opdracht gemaakte
Deco Tekst.

De volgende voorwaarden gelden hierbij:

   1. Voordat u het product terug stuurt dient u eerst, zo spoedig mogelijk, contact op te nemen
met       
       onze klantenservice door het contactformulier in te vullen. Klik hier om naar het
        contactformulier te gaan.
   2. Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging heeft ontvangen voor het retourneren van het
       product kunt u het product retour sturen.
   3. Uiterlijk 8 werkdagen nadat het product bij u is afgeleverd, dient het weer in ons bezit te zijn.
   4. Het product mag niet gebruikt zijn.
   5. Het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
   6. Het product bevindt zich in de oorspronkelijke, onbeschadigde en onbeschreven verpakking.
   7. U betaalt de kosten voor het retourneren. Zorg dat het pakket goed verpakt en voldoende
       gefrankeerd is. Het risico voor het retour zenden is voor uw rekening. Wij adviseren om het
       pakket verzekerd met handtekening voor ontvangst te versturen.
   8. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden geweigerd.
   9. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen nadat
       het product in ons bezit is gekomen teruggestort.
  10. Indien de retourzending niet aan de juiste voorwaarden voldoet zullen eventuele gemaakte
        kosten of waardevermindering van het product worden verrekend met de aanschafprijs.
        In dat geval wordt u hiervan vooraf op de hoogte gebracht.
  11. Indien u een ander product wenst dient u hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen.

terug naar klantenservice

Verkeerd product ontvangen

Heeft u een ander product ontvangen dan u heeft besteld?
Stuur het product retour en u ontvangt kosteloos zo spoedig mogelijk het juiste product.
De volgende voorwaarden gelden hierbij:

   1. Uiterlijk 4 werkdagen nadat het product bij u is afgeleverd, dient u online het contactformulier
in
       te vullen. Klik hier om naar het contactformulier te gaan.
   2. Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging heeft ontvangen voor het retourneren van het
       product kunt u het product retour sturen.
   3. Zorg dat het pakket goed verpakt is, zodat de kans op schade tijdens transport minimaal is.
   4. Het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
   5. Het product bevindt zich in de oorspronkelijke, onbeschadigde en onbeschreven verpakking.
   6. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan, sturen wij zo spoedig mogelijk kosteloos het juiste
       product.
   7. Indien de retourzending niet aan de juiste voorwaarden voldoet zullen eventuele gemaakte
       kosten of waardevermindering van het product in rekening worden gebracht.
       In dat geval wordt u hiervan vooraf op de hoogte gebracht.

terug naar klantenservice

Transportschade

Constateert u tijdens aflevering van uw bestelling schade aan de verpakking of is de verpakking
open geweest? Dan kunt u het pakket het beste weigeren.

U handelt als volgt:

   1. U weigert de bestelling met als reden transportschade.
   2. Breng ons zo snel mogelijk van de weigering op de hoogte. Maak hiervoor gebruik van het
       contactformulier.
   3. Wij sturen uw bestelling zo snel mogelijk kosteloos nogmaals op.

Indien u (lichte) schade constateert aan uw bestelling, maar vermoedt dat de inhoud van de
bestelling wel onbeschadigd is kunt u het pakket accepteren. Let op! Het is hierbij heel belangrijk
dat u ter plaatse een schadeverklaring laat opmaken door de postbode of vervoerder. Bewaar deze
verklaring goed. Indien u tekent voor ontvangst vermeld dan ook het woord `schade` in het
handtekeningveld.

Blijkt achteraf toch dat de inhoud beschadigd is?
Stuur het product retour en u ontvangt kosteloos zo spoedig mogelijk een nieuw product.

De volgende voorwaarden gelden hierbij:

   1. U heeft een schadeverklaring laten opmaken bij aflevering van uw bestelling. Indien u geen
       schadeverklaring heeft neem dan eerst telefonisch contact op alvorens u een retouraanvraag
       indient.
   2. Uiterlijk 4 werkdagen nadat het product bij u is afgeleverd, dient u online het contactformulier
in
       te vullen. Klik hier om naar het contactformulier te gaan.
   3. Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging heeft ontvangen voor het retourneren van het
       product kunt u het product retour sturen.
   4. Zorg dat het pakket goed verpakt is en voldoende gefrankeerd is. Het risico voor het retour
       zenden is voor uw rekening. Wij adviseren om het pakket verzekerd met handtekening voor
       ontvangst te versturen.
   5. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden geweigerd.
   6. U dient het product zoveel mogelijk in de staat te laten waarin deze zich bevond bij het
       ontdekken van de schade.
   7. Na ontvangst zullen wij onderzoeken of de beschadiging het gevolg is van de transportschade.
   8. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan en de klacht gegrond is, sturen wij direct kosteloos
       een nieuw product.
   9. Indien uw klacht niet het gevolg is van transportschade of een fabrieksfout maar ontstaan is
       door een andere oorzaak, gaan wij alleen tot vervanging over indien de kosten worden betaald.

terug naar klantenservice

Retourprocedure

Voor alle retouren dient u gebruik te maken van het contactformulier. Pas na onze goedkeuring kunt
u het product opsturen. Vul dit formulier zorgvuldig en compleet in. Hiermee voorkomt u vertraging in
de afhandeling.

Stappenplan voor het retourneren van producten:

   1. Lees altijd eerst zorgvuldig de betreffende voorwaarden door.
   2. Vul het contactformulier in.
   3. Volg de verdere stappen zoals vermeld in de bevestigingsmail.
   4. Stuur uw product(en) op naar Deco Tekst.
   5. Afhankelijk van uw aanvraag zal Deco Tekst uw opgestuurde product(en) crediteren of
       vervangen.

Voor alle retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:

   1. Het product moet voorzien zijn van een duidelijke klachtomschrijving.
   2. Een kopie van de aankoopfactuur moet bijgevoegd zijn.
   3. De zending moet goed verpakt zijn. Gebruik altijd een overdoos zodat de originele verpakking  
       niet beschadigd.
   4. De zending moet voldoende gefrankeerd zijn.
   5. De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor rekening van de klant tenzij het een verkeerde
       levering of transportschade betreft.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan.

terug naar klantenservice

PostNL bezorging

Al uw aankopen worden bezorgd door PostNL. PostNL behoort tot de top in Europa als het gaat om
de kwaliteit van de binnenlandse overkomstduur (bezorging binnen 24 uur). De bezorgtijden van
PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het
standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden,
wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk
van de dag van de 1e bezorging. De bezorgtijden voor de 2e bezorging zijn: woensdag tussen 9.00
en 21.30 uur, donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur, vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur, zaterdag
overdag, maandag overdag.

Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw
brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Deco Tekst levert in geheel Europa.

terug naar klantenservice

Levertijd

Na ontvangst van de betaling wordt uw mal binnen 5 werkdagen afgeleverd op het door u
opgegeven afleveradres. De verzending gebeurt met het Parcelware systeem van PostNL.  Voor
andere landen kan dit 3 dagen langen duren.
Dit houdt in dat u uw bestelling kunt volgen via 'Track and Trace'.

terug naar klantenservice

Verzendkosten

Voor bestellingen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Voor bestellingen naar BelgiŽ en Duitsland wordt er Ä 5,00 euro extra in rekening gebracht.
Voor rest Europa wordt er Ä 10,00 verzendkosten per doos bijgerekend.

terug naar klantenservice

Opmerkingen

Deco Tekst hoort graag van haar klanten. Mocht u een opmerking hebben, dan zouden we het fijn
vinden als u ons hiervan op de hoogte stelt. U kunt dit doen door gebruik te maken van het
contactformulier. Wij zullen spoedig op uw opmerking reageren.

terug naar klantenservice

Klachten

We doen ons uiterste best om u goed en snel van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan
verzoeken wij u deze zo spoedig mogelijk aan ons te melden middels het contactformulier. Schrijf de
klacht nauwkeurig en vermeld bij artikelen het bestelnummer en de aankoopdatum.

terug naar klantenservice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De mogelijkheden zijn eindeloos voor de decoratie van de  babykamer, kinderkamer, woonkamer of keuken en door de glasfolie nu ook voor de voordeur en ramen.
Klantenservice
Bestellen
Bestelling plaatsen
Orderbevestiging
Wijzigen of annuleren

Bezorgen
Bezorging
Levertijd
Verzendkosten

Retourneren
Tevredenheidsgarantie
Verkeerde product
Transportschade
Retourprocedure

Bedrijfsinformatie
Bedrijfgegevens
Privacy policy
Algemene voorwaarden
Copyright

Uw mening

Opmerkingen
Klachten
Welkom bij decotekst de webshop voor al uw sjablonen en stickers
Kwaliteit komt altijd goed uit de verf
Interieur decoratie voor uw hele huis. Wij bieden een groot assortiment in stickers en sjablonen.
Home
Over Ons
Inspiratie
Klanten Service
Contact
Uw bestelling word bezorgt door Post NL
muurstickers-muursticker - interieur stickers - wandstickers - sjablonen - muursticker - muurdecoratie - muur stickers - interieursticker -wall stickers - kinderkamer stickers - muur decoratie - wanddecoratie - 3D stickers - interieur sticker - muurstickers kinderen - muurschilderingen - muurschildering - muurstickers babykamer - muurstickers kinderkamer - muurteksten - muurstikkers - wallstickers - kinderkamer sticker - muur decoratie stickers - tekst stickers - muurtekst - tekst op muur - muurstickers tekst - kinder muurstickers - muurgedichten - sjablonen kinderkamer - sjablonen babykamer - wanddecoratie kinderkamer - wanddecoratie babykamer
Kijk hier voor het aanbrengen van de Deco Tekst sticker of sjabloon
Levertijd: 5 werkdagen
geen verzendkosten binnen Nederland.
Voor Belgie en Duitsland slechts 5 euro.
Ideal
Voor onze belgische klanten nu MrCash.